2010-04-08

Inte mycket action här inte. Jag har i alla fall simmat i dag och ska göra det i morgon också. Pga påsklovet är all motionssimming förlagd till tävlingsbassängen och det är ju förnämligt.
På kvällens lyudnadskurs gick det skapligt. Jag börjar få till plats under marsch och på platsliggningen låg hon kvar. Lite oroligt, men det var i alla fall en början.
Det som inte fungerar är framförgåendet. Visserligen är det inte förrän i klass två, men det skadar ju inte att börja träna i tid. Hon går ut jättefint, men börjar sedan gå snett och kan inte stanna på kommando. Efter att vi har tränat det momentet är hon tillbaka till sina Gloriafasoner och vill inte sitta fot. Hon verkar dessutom rädd att gå bredvid mig.
Nu är det tävling i Uppsala på lördag och jag hoppas verkligen att vi får godkända poäng.
Det ska tydligen bli skapligt väder i alla fall. I kväll har det ösregnat och jag var mer än lite fuktig när jag kom hem från träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0