2010-04-29

Ska nu åka ut till hundklubben för att gå igenom spårkursens innehåll.Jag har ju aldrig spårat förut så det blir säkert intressant. I går var det sista kurstillfället i tävlingslydnaden och jag tycker att det har gått framåt.
Nu blir det bara en tävling på länge. Det blir i Västerås nästa söndag och sedan är det uppehåll till den 12 juni i Södertälje.
Hade tänkt åka och tävla kvällstävling i Torshälla men just den kvällen ska husses åkeri ha en stor baluns pga 75 års firande så det var inte till att tänka på någon tävling.
I går var jag återigen och simmade vilket jag även ska göra i morgon med Lena.
Jag har fått jättemånga grattis efter Glorias fina prestation i lördags och det är jättekul att vi blir uppskattade.

I dag har sommaren varit på besök med strålande sol och värme. Nu har man nästan glömt att det för bara en vecka sedan såg ut så här:


Har nu kommit hem från spårintroduktionen. Mitt under genomgången drabbades vi av ett hejdundrande skyfall med tillhörande ÅSKA!!! Inte vad vi hade väntat direkt.
Nu väntar snart sängen.


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Ullabella, tredje veckan utan simning för det här gamla vraket. Olidligt förkyld, vill inte missa IPO-spåret på söndag. Whiskey kanske? Idag 30/4, fyller kungen o Möllen år så vi ska fira (Möllen o jag alltså). Familjen är försvunnen.

/ L

2010-04-30 @ 18:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0