02-09

Har en ledig dag och passade på att åka och simma igen. Det kändes lite stressigt i dag så det blev 750 m. Hade tänkt öka på lite, men P-mätaren var knäpp så jag kunde bara stoppa i pengar för lite drygt en timma.
Mitt badkort gäller för 90 minuter och jag tänkte uppgradera det till ett pensionärskort (gäller 4 tim) eftersom jag har papper på att jag kan ta ut min pensionsförsäkring från mars.
Det gick inte alls eftersom man måste vara 65!!!
Jag ska ta upp det med någon annan i kassan och förklara att man inte alls behöver vara 65 för att bli pensionär. Det verkar väldigt konstigt att man kan köpa pensionärkort på bussen och tåget men inte på simhallen.
Som sagt - det tar vi i mars om jag bestämmer mig för att börja plocka ut mina pengar.
För närvarande stämplar jag ju upp till heltid, men det är inte så många stämpeldagar kvar nu.
Ska i alla fall jobba i morgon och troligen blir det en stund på torsdag också. Får väl se vad som har droppat in på kontoret.
I morgon väll ska jag till veterinär Nina och kolla upp Elsa igen. Jag har fortfarande inte bestämt om jag ska ge henne smärtstillande sprutor eller inte. Det får jag diskutera i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0