10-02-14

Alla hjärtans dag och äldste sonen har varit här med gelehjärtan. Godis är ju så gott!!!
Själv har jag varit på årsmöte i Svenska Hundklubben, och direkt därefter startade vår rookiekurs.
Vi har bara fyra elever och jag tror att dom kan bli riktigt bra. Kul att vara igång igen.
Nästa gång ska Gloria få följa med och lära sig att ligga kvar utan mig och lite andra övningar som vi inte kan träna för mycket på. Y hade varit på instruktörsutbildning och lärt sig ett nytt sätt att träna in fotgående. Ska testa det på Glory och se om jag kan få in rätt position på henne. I nuläget vill hon gärna gå och tränga lite grand, men vi kanske kan få bukt med det.
Tyvärr är det mycket snö på träningsplanen så vi vågade inte prova på hoppet. Tills nästa söndag är det kanske plogat ytterligare en gång och då kan vi köra hela programmet.
I morgon är det jobb igen coh jag tror det blir en hel del att göra den här veckan. Ska i alla fall på massage i morgon kväll och det känns rätt så välbehövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0