2010-02-24

Vilket helt underbart vårväder!! Vi har 4 plusgrader i solen och snön droppar från taket.
Dagens simning gick som på räls. Fick in ett bra flyt (!) och simmade på i 1000 m. Blodsockret var nere på finfina 6,8 när jag kom hem.
Var även och handlade lite kattmat och annat som fattades, men givetvis glömde jag tidningen så det blir att ta en sväng in till Nykvarn lite senare. Husse har lånat en jätteskopa till traktorgrävaren så nu är han ute och försöker att lyfta bort lite snö. Det börjar bli ont om plats att stjälpa den på, men än så länge verkar det gå bra.
En bild från baksidan på huset. Normalt är det en trapp upp till dörren, men nu ligger snön jäms med tröskeln. Jag tror inte att jag ska försöka att ta mig ut den vägen. Det skulle sluta med snö upp till midjan och jag fick nog sitta där tills all snön är borta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0