2010-02-26

Efter att ha varit på fortvården på morgonen mötte jag Lena vid badhuset.
Mina fötter var jättebra. Bra tryck och bra känsel. Blir kallad om något år igen för nya prover. Hon fixade dessutom till fötterna genom att behandla nagelband, klippa naglar och liknande. Rätt OK faktiskt.
Vi simmade 1000 m i dag igen, och det känns i hela kroppen. Hoppas bara att det gör lite nytta också. Det är inte världens roligaste att bara ligga och nöta på, men det får väl gå. Det tar ca en timme och sedan bastar vi en stund. Man känner sig verkligen duktig efteråt. Vi var ca en timme tidigare i dag och det var rätt mycket folk. Ungefär fem per på varje bana. I onsdags var jag så gott som ensam på min bana och det är ju inte helt fel.

I går fick jag Glorias startnummer inför utställningen i Gävle nästa lördag. Vi ska vara där mellan 8.30 och 9.30. Måste väl åka hemifrån vid halv sju-tiden. Inte något jag ser fram emot direkt eftersom jag gärna vill sova länge när jag är ledig. Det är Anita Bruun som ska döma och hon gillar ju Gloria så jag hoppas på tredje certet så att hon blir utställningschampion sedan.
Om det är busväder tänker jag inte åka!! I dag är det gråblask med ett par plusgrader och regn i luften.

Fåglarna har börjat sjunga och det verkar som det blir vår i år också. Om inte annat så märks det på katterna. Kasper har blivit könsmogen och han försökte att våldta Kattis, men han fick sig en rejäl snyting. Vet inte om dom fixat något utomhus. I alla fall är han tillbaka hos Hea för parning av hennes honkatt. Eventuellt löper bägge hennes kattor och då blir det väl en hel hög kattungar. Om nio veckor får vi se resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0