Eftermiddag

Halkade mig i alla fall iväg och handlade. Det var till och med plogat på vissa ställen!
Nu är det dags att laga till lite middag. Det blir något så simpelt som köttfärssås och spagetti. Tänk att det ska vara så svårt att hitta på något att äta varje dag. På luncherna när jag jobbar blir det för det mesta frysta enportionsrätter som jag samlar på mig när det är extrapris på ICA. Företrädsvis Findus Värdshus. Är inte alls så förtjust i Dafgårds (förutom Karins Lasagne).
I morgon MÅSTE jag ta mig till Sydpoolen och simma. Jag och kompisen Lena har ju börjat våra nya liv och där ingår simning på fredagar. Eftersom jag har lite högt blodsocker (vägrar att anse att jag har diabetes) så måste jag röra på mig. Jag har försummat detta under dom senaste tio åren, men nu jäklar.... Simmade i alla fall 700 m i tisdags, och eftersom jag är världsbäst på att hitta på ursäkter så blev det ingen simning idag pga snön.
Får väl rapportera i morgon hur det gick.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0