2010-07-01

Nu är vi redan inne i juli. Tiden rinner iväg men en farlig fart. Vet inte vart dagarna tar vägen.
I går lämnade jag in min dator för att CD:n inte fungerade. Givetvis var det inget fel på den så jag hämtade tillbaka den i dag igen. Jag avskyr att koppla alla sladdar!!! När jag skulle bränna en ny CD fungerade det alldeles utmärkt tills jag skulle bränna en likadan. Då kände han inte av att det fanns någon skiva. När jag gjorde om från början fungerade det igen. Spooky!!!

Jag har fortfarande inte fått svar från Strömsholm så jag låter Gloria fara omkring nästan som vanligt. Jag håller henne lugn när jag är inne med henne och det får räcka tills jag får besked.

Jag har hand om kursanmälningarn på SHK och höstens kurser släpptes i dag. Hittills har det redan kommit in en hel massa anmälninagr så jag har tillbringat ca 2 tim med att skriva svarsmail och skriva in dom  i rätt kurs.

I morgon blir det motionsdag. PUST!! Jag ska lämna in bilen på service och därifrån ta en promenad på ca 3,5 km till badhuset. Väl framme ringer jag Lena och hör om hon ska simma. Annars får jag simma ensam. När det passet är över kommer jag att vara ganska slut, men då börjar det nog bli dags att hämta bilen så det är bara att stålsätta sig och promenera hela vägen tillbaka. Jag ser inte fram mot att lämna bilen eftersom det är den mest otrevliga personal på verkstaden. Nästa gång får det nog bli Strängnäs om dom inte visar fram en lite kundvänligare sida i Södertälje.

Sonen visade mig en sida där man kan lägga in sin promenadsträcka och få reda på hur lång den är, hur många kalorier man bränner osv. Rätt kul faktiskt. Den heter iform.se och jag ska försöka hitta tillbaka till den igen.

Martinin är tappad på flaska och nu ska den bara stå till sig. Den förra stod ju 10 år så man behöver inte vara rädd för att den ska bli förstörd. Ju äldre desto bättre. Önskar att det vore likadant med mig!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0