2010-07-02

Dagens maraton genomfördes utan större problem. Först lämna bilen sedan promenad till Sydpoolen sedan simma 1000 m och till sist tillbaka för att hämta bilen. Dom kalorier jag brände gjorde jag mitt bästa för att återskapa. Hamburgare efter simningen och kaffe och kaka på Weda köpcentrum. Var ju tvungen att mellanlanda där eftersom ingen hade ringt och meddelat att bilen var klar.
När jag hade fikat färdigt gick jag upp till bilfirman. Kl var då runt ett. Lunchstängt mellan 12 och 1. Fredde var i alla fall tillbaka bakom disken och bilen var färdig och stod på gatan. Jag misstänker att den var färdig redan före lunch, men eftersom det är så satans dyrt med servicen vill dom väl få folk att tro att det tar mycket längre tid än det egentligen gör. Ca 2600:- kostade kalaset. Dom kollade inte mitt sjunkande säte för då måste dom ha bilen över natten för att kolla hur mycket det sjunker??!! Jag har ju talat om att jag höjer tre snäpp varje morgon och varje em när jag åker från jobbet. Lite besviken är jag nog. Enl Fredde så finns det tydligen något i sätet som kan läcka. Varför inte kolla i så fall??? Nej, det får nog bli Strängnäs nästa gång i alla fall.

Jag har stegräknare i min telefon och enligt den har jag gått ca 8500 steg i dag. Jag har inte mätt sedan jag kom hem så stegen är det jag gick på förmiddagen. Jag tror att den visar fel för jag tar absolut inte en meter långa steg. Man ska ju gå 10000 steg per dag och det tror jag aldrig att jag kommer upp i.

Jag tappade telefonen på stengolvet i badhuset och den tappade då allt minne. Alla foton och ringsignaler var puts väck!! Öppnade den när jag kom hem och då visade det sig att det bara var det extra minneskortet som hade lossnat. Det var bara att trycka in det så var telefonen som vanligt igen.

I morgon ska vi fira svärdottern som fyller trettio och har stooooort kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0