2010-07-05

Eftersom veterinären fortfarande inte hört av sig åkte jag dit i eftermiddags efter jobbet. Dom hade fått svar från Strömsholm i dag (!). På Strömsholm trodde man inte att det var benbiten som smärtan och hältan berodde på, utan snarare en skada i leden.
Jag ska i alla fall sluta med smärtstillande och se om hon blir halt igen. I så fall får jag en remiss till en ortoped.

Det verkade inte som om min veterinär var riktigt överens med Strömsholm, men nu har jag i alla fall slutat med smärtstillande och hon får fara vilt omkring efter eget huvud.

Var tvungen att ta en bild på Gloria när hon väntar på att få slicka kattmatsskålen. Kattmat är absolut det bästa hon vet och det är ren tortyr för henne när hon måste vänta. I regel äter katterna upp varenda smula så det blir bara disken kvar åt Gloria. Stackarn, att ha en så elak matte som inte bjuder på kattmat!! Den är nämligen mycket fetare än hundmat och det räcker med en fet kattunge. Vill inte ha en fet Gloria som åker ut direkt på utställningarna.
Appropå utställningar; vilken evig tid det tar för resultatet att komma in på SKK:s sida!!! Nu har det gått 6 veckor och det är alldeles för länge!!!

Fick ett elektroniskt grattiskort från mamma i dag. Jag hade namnsdag i går ock det var ju lite kul att få kortet på mailen.

Glori i väntan på diskandet: "Är det aldrig min tur?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0