2010-06-10

Det händer inte mycket just nu. Jag simmar två gånger i veckan och tränar Gloria på onsdagar och söndagar. Det är dags att lära in nya moment inför Norgetävlingen. Jag tror vi behöver ägna oss åt något nytt i stället för att nöta gammalt skit.
Var till Mårten och handlade hundmat åt Elsa i dag. Jag hade filmat kattungen och visade den för Veterinär Nina. Hon hade aldrig sett något liknande, men tyckte att vi skulle avvakta ett par veckor innan vi tar ett beslut. Precis vad jag också tycker.
Det kan bero på övervikt och då rättar det till sig så småningom. Han kommer nog alltid att gå utåt med fötterna, men huvudsaken är att han reser upp sig på alla fyra. Jag tycker att han blir lite bättre varje dag, men det kanske är önsketänkande.



På den här bilden syns det tydligt att han har bakbenet åt fel håll. Numera är dom inte bakåt utan åt sidorna i stället.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0