2010-06-24

Nu är det dags att vara ledig några dagar och fira midsommar.
Vi försökte att ha Gloria lös inomhus, men hon bara travar runt så nu är hon i buren igen.


Den lilla runda ringen är det sesamoidben som har lossnar på Gloria. Det ligger nu på utsidan av skelettet, mellan skinnet och benet. Normalt sitter det fast i en sena. Jag hörde veterinärerna prata i går och det verkar inte som om det skulle vara en lätt operation fast det i mina ögon inte ser så svårt ut att bara plocka bort den lilla benbiten.
Jag hoppas i alla fall att jag snart får besked från Strömholm för hon trivs absolut inte med att vara någorlunda stilla.
Trevlig midsommar på er alla.

Kommentarer
Postat av: Margot

Oj oj oj så synd om Gloria. Förstår att det är svårt att hålla syster yster i stillhet!



Vi håller tummarna för snabbt svar från Strömsholm.



Kram från gammelmatte,syster och mormor

2010-06-26 @ 22:26:35
URL: http://www.faroflox.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0