2010-03-03

Kom i alla fall iväg och simmade dom obligatoriska 1000 m. Det var mycket folk trots att jag var en timme tidigare än jag brukar. Jag trodde kl var kvart över nio i morse när jag gick upp, men jag hade tittat fel på en timme så den var bara strax efter åtta.
Motionssimningen var i alla händelser flyttad till tävlingsbassängen och där var det lugnt. Stötte på en f d jobbarkompis i vattnet och det var ju kul. För övrigt så är hon min naprapats mamma så jag fick en rapport om Mias semester i Egypten. Jättebra tydligen. Får väl höra mer på nästa massage.

Handlade på hemvägen så nu blir det till att grädda fryst pizza till middag.
Katterna har varit ute hela natten och nu vill Kasper komma in igen. Tyvärr får jag passa honom hela tiden eftersom han markerar revir. Jag hoppas att det går över när Kattis har löpt färdigt och allt blir som vanligt igen.
Gudskelov har det varit strålande sol en stund i dag så jag kunde ha dörren öppen och vädra ut lite kattlukt. BLÄ vad det kan stinka!!!

Det har varit ca 5 grader kallt, men solen tar rätt bra på snön.
Tjusiga istappar blir det också.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0