2010-03-17

Efter att ha simmat dom 1000 meterna var det dags att gå på TV-jakt.
Det finns en hel urskog med olika modeller och storlekar. Jag gick från den ena till den andra och varje gång fick jag olika bud på vilken som är bäst. Priserna på samma modell skiljde också en hel del.
Värst var det hos On-Off. Dom var i särklass dyrast, men påstod sig ha prisgaranti så jag gick runt i alla butiker och fotade prislappar med mobilen!!
Lite skämmigt, men jag skyllde på att jag måste diskutera hemma innan jag bestämde mig.
Nu har jag i alla fall bildbevis på vilken affär som har bäst priser.
Det kommer att sluta med att jag först åker till Media Markt efter simningen på fredag och därefter till Netonnet.
Dom har en LG 42" till ett jämförelsevis bra pris. Ca 1000-lappen billigare än på El-Giganten i Södertälje.
Hussen tycker inte att vi ska ha någon ny TV för den gamla fungerar fortfarande. Det tar bara längre och längre tid innan den startar.
Det är lika bra att jag åker och köper en ny TV för annars pajar väl den gamla lagom till ishockey-VM och det är inget drömscenario precis.
I morgon är det jobbdags igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0