2010-03-20

Har haft rookiekurs i dag och jag är fortfarande lika impad av våra kursare.

Gloria började löpa i går. Både bra och dåligt. Det dåliga är att jag får starta sist på lördag i Torshälla och det bra är att hon är färdiglöpt nu när tavlingarna drar igång på allvar.

Jag har ju glömt att skriva vad "farbror doktorn" hade att säga om mig i tisdags. Ingenting egentligen!! Jag hade ungefär lika värden som sist även fast jag har höjt medicindosen och börjat simma. Ska tillbaka om ett halvår. Det enda bra som hade hänt var att blodtrycket hade gått ner. Det var ju inte särskilt högt förut heller om jag hade varit en helt frisk person, men på mig måste det ligga lite lågt. Kändes faktiskt lite snopet eftersom jag hade förväntat mig ett bättre resultat. Nu har jag bestämt att det ska bli en kraftig neddragning på godiset. Jag vill ju inte riskera att få börja med sprutor.

Har just tagit fram margarin ur kylen och ska ge mig på ett nytt bullbak. Typiskt mig att börja baka efter kl 7 en lördagkväll!

I kväll blir det till att titta på Millenium på TV. Jag har ju sett dom båda första filmerna på bio, men det skulle vara lite mer material i TV-serien. Handlingen utspelar sig ju till en viss del här i Nykvarn, men det är inte förrän i den andra filmen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0