2010-05-06 forts

Klockan är nu 3 på eftermiddagen och jag har fått besked från sjukhuset. Det ser inte så bra ut. Nu ska hussen flyttas till en annan avdelning och gå igenom ytterligare en röntgen. Den här gången halskotpelaren. Axeln och ansiktet hade inga skelettskador, men det kunde vara något annat med axeln. Hussen är vinglig och mycket trött så dom vill behålla honom ytterligare en natt på sjukhuset. Eventuellt gör den nya avdelningen en annan bedömning, men jag skulle inte räkna med att få hem honom.
Det känns i alla fall rätt så tryggt att som kollar alla funktioner om det skulle tillstöta något. Man får vara tacksam att dom inte bara tvättade såret och skickade hem honom.
Nu kan jag i alla fall göra lite nytta här hemma och slippa ringa sjukhuset stup i kvarten. Jag har ju fått nya tidsangivelser hela tiden och det har varit frustrerande. Jag stannar hemma från jobbet i morgon eftersom jag inte vill att han är hemma ensam om han nu får komma hem.

Kommentarer
Postat av: Margot

Men oj vilket elände! Hur är det med honom nu?

Hoppas att han kryar på sig och att det inte är nåt allvarligt!



Kram

Margot

2010-05-07 @ 21:09:35
URL: http://www.faroflox.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0