2010-11-08 Got ya´

Den gäckande skuggan har nu saligen förpassats in i evigheten. Det gick åt en halv dubbelnougat och tre laddade fällor för att fånga honom. Han gick tydligen direkt till fällan på mittkonsollen för dom andra var fortfarande laddade.
Det känns rätt skönt att veta vad det var som ställde till allting, och att det inte var en ande som min mamma föreslog.
I morse hade vi -10,8 grader och så kallt tror jag inte att vi någonsin har haft så här tidigt i november. Till i morgon väntas snöstorm med upp mot 20 cm nysnö. BURRR!!! Det ska verkligen bli skönt att komma iväg även om vädret inte direkt är strålande sol på Barbados. I och för sig bränner man inte upp sig det första man gör utan kan sola lite lagom. Är ledig i morgon och ska börja packa så smått. Jobbar halvdag på onsdag och sedan bär det iväg.
Ser på bilden att jag måste ändra klockan i kameran. Skulle just vara snyggt om jag hade tagit kortet en timme efter jag hade åkt till jobbet. Nu är han i alla fall lagd i soptunnan med fälla och allt. Det gick inte att få loss honom eftersom hela han var krökt runt fällan. Jag tar för givet att det var en han, men jag kollade inte!!!


Kommentarer
Postat av: Margot

Skönt att mysteriet är löst.

Ha en underbar semester!

2010-11-08 @ 18:40:46
URL: http://www.faroflox.com
Postat av: Lena

Musen som dog med nougat i munnen. Det är en riktig Håkan Nesser boktitel. Tur att vi slapp se grannen med nougat mellan tänderna. Snyggt jobbat Ullabella, du är inte den som ger dig.

2010-11-08 @ 21:37:26
Postat av: Lillemor

Stackars lilla gnagare !!

2010-11-09 @ 21:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0