2011-04-10 Usel film!!

I går var vi bjudna på bio av svågern och svägerskan. Eftersom det var en födelsedagspresent till mig fick jag välja film. Det fanns ingen som vi direkt föll för, utan vi läste på affischerna vad respektive film skulle handla om.
Jag tyckte att vi skulle se "The adjustment bureau" eftersom det verkade vara en actionfilm. Oj, vad jag bedrog mig!!! Jättekonstig film med en usel handling och någon action såg vi inte till. Den handlade, kort sagt, om att våra öden är förutbestämda och om något blir fel blir vi omprogrammerade. Rena skiten!!!

Vi hade i alla fall ätit en enormt god middag på Amazon före filmen så någon behållning hade vi i alla fall av kvällen. Det är ju alltid trevligt att gå på bio, men nästa gång får det bli någon film som vi vet att vi kommer att gilla!!

Gloria har fått årets första fästingar. Hon löper just nu så vi får ta det lite lätt med träningen. Rallylydnaden som jag började med i tisdags var riktigt rolig och jag tror att det kommer att passa oss. Det enda jag upplevde som negativt var att avståndet mellan skyltarna var minimalt!! Man hann kvappt avsluta ett moment förrän det var dags för nästa. Det blir till att lära in lite "cirkuskonster", men det tror jag kommer att gå bra.
Kattungarna är nu 4,5 vecka och far omkring överallt. Ett kompostgaller är inget hi´nde utan dom pressar sig glatt igenom maskorna och är överallt. Jag har börjat mata dem och då får dom mat i buren med sandlådan inom bekvämt räckhåll. Dom är enormt duktiga alla tre.

I dag blir det lite träning på eftermiddagen och då ska jag ev även tävlingsleda rookiekursen. Kanonväder med strålande sol!! Nästan sommarkänsla. Om bara vinden mojnar så är det som gjort för att bara slappa i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0