2011-01-26 Årets ras

I dag fick jag ett brev med posten där jag kallas till årsmötet i Svenska Hundklubben den 20/3.
Det kommer att hållas på Strömsholms slott, och jag har hittills inte haft en tanke på att åka dit.
Nu ser det ut som om jag blir tvungen.
Gloria har blivit utsedd till Årets Rasrepresentant!!!
I ärlighetens namn är det bara hon i rasen som har blivit utställd i år, men det finns ju en helsikes massa andra raser som vi nu vunnit över. Konkurrensen vi har haft har Norge stått för.
Gloria har dock gjort strålande resultat varje gång så nu är matte stolt!!! Jag är inte så insatt i alla olika Cert, men jag tror att det bara saknas någor till skandinavixk champion och ytterligare något till internationell. Det beror på vilket land domaren kommer ifrån (tror jag).
Nu ska jag suga på den här karamellen tills kvällen då jag ska ringa till Lena och höra om vi ska åka på årsmötet.


Kul, kul!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Japp UllaBella, klart att vi åker o hämtar hem den lilla fula hundens diplom. Försöka få ihop en simtid imorgon kanske? Jag ringer.

2011-01-27 @ 20:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0