2011-05-02m Ingen värme

Sommaren har försvunnit igen och det blåser kallt som sjutton. Just nu sitter jag och väntar på att rabarberpajen ska bli klar. I kväll är det dags för massage igen.
I morgon är det åter rallylydnad. Det går jättebra!!! Elsa var också jätteduktig den gången hon fick följa med. Hon ville absolut inte in i bilen, men när vi väl kom fram gick det bra. Hon har ju bara fått åka bil till veterinären dom sista åren så hon trodde npg att det var dit som vi skulle.

Den 14:e maj ska jag ställa ut Gloria och även tävla lydnad. Allting går mycket bättre numera och jag hoppas att vi är klara för tävling.

Min rygg krånglar fortfarande och jag börjar så smått överväga att låta röntga den. Jag avvaktar ett par veckor till så får vi se. Det kanske blir bättre nu när jag har kommit igång med simningen.

Svågern har varit här och börjat med vår veranda på övervåningen. Vi har nu bott här i sjutton år, så det är verkligen på tiden. Jag tror att det blir jättebra!!


Kommentarer
Postat av: Margot

Ska hålla tummarna för er då!

Kram

2011-05-02 @ 19:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0